Αυτό το Πάσχα βοηθάμε και εμείς απο την πλευρά μας όπως μπορούμε, το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα στον Πειραιά!Σας περιμένουμε όλους στις 29/03/15 και ώρα 10:00π.μ-15:00μ.μ,στο Πασχαλινό μας Bazaar,που θα πραγματοποιηθεί στο Ωδείο μας!Συμμετέχουν και φέτος μαθητές του Ωδείου και γονείς με πρωτότυπες και άκρως δημιουργικές κατασκευές!