ΘΕΑΤΡΟ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΑΠΟ 13/03/15
2015-03-17 01:07
Τα μαθήματα Θεάτρου Ενηλίκων ξεκινούν και φέτος στο Ωδείο μας κάθε Παρασκευή στις 20:10μ.μ,με σκοπό να ανεβάσουμε,ένα έργο-πρωτότυπη διασκευή(έργου του Αριστοφάνη), της Μαρκοπούλου Εβελίνας(Μουσικού-Θεατρολόγου-Ειδικής Παιδαγωγού εκ ΕΚΠΑ),η οποία και σκηνοθετεί την παράσταση αυτή.Τα μαθήματα είναι δωρεάν και απευθύνονται σε όλους όσους αγαπούν το Θέατρο και θέλουν να κάνουν το μεγάλο βήμα να ανέβουν πάνω στην σκηνή..Λεπτομέρειες στο τηλ.του Ωδείιου μας ή στέλνοντας μας mail.
.jpg)